Àngel García, Jesús Salvador, Pau Ballester, Maria Macià i Èlia Casanova, li treuen tot el suc a les composicions separades per més de huit segles.
La interpretació del Grup Amores de Percussió, acompanyat de les sopranos Maria Macià i Èlia Casanova, va atrapar l’atenció del públic present en la segona jornada de la Semana Internacional de Música de Cambra de Montserrat, des del primer compàs en què, van obrir programa amb l’obra “Karitas Abundat” d’Hildegarda de Bingen.
Davant d’un auditori expectant, el grup, mostrà el que són capaces d’interpretar amb un format poc habitual als concerts de cambra i, que no va deixar indiferent cap assistent a aquesta segona jornada de la Setmana Internacional de Música de Cambra de Montserrat dels Alcalans.
És així com, el Grup Amores, sempre sap treure les millors notes musicals existents a l’interior dels instruments que fan servir, amb el suport de les grans partitures en què es mostren unes composicions distants quasi 900 anys de diferència. Ha estat així com l’abadessa benedictina i el compositor contemporani Karheinz de Mödrath, han estat presents en aquest concert de la plaça de Montserrat.
Una vegada més, la Setmana Internacional de Musica de Cambra de Montserrat, posa a l’abast de l’auditori els millors intèrprets, capaces de llegir amb virtuossisme, les composicions més aplaudides.
Per a dimecres 21 de juliol,es va oferir l’interesant actuació de la Capella de Ministrersi el Cor de la Generalitat Valenciana que, sota el nom genèric “Santa Maria” van oferir un programa en el que circularen entre peces de l’Edat Mitjana, a base de cants profètics –com és el cas de “El cant de la Sibil·la”—i d’altres recollits al conegut “Llibre vermell”. o al Consueta d ela Festa del Misteri d’Elx.